یزدفردا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در سال ۱۴۰۲ با کمترین چالش برق صنایع تأمین شد و صنایع استان همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان داشتند.

به گزارش یزدفردا: سومین جلسه کارگروه مدیریت بار تابستان ۱۴۰۳ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر این معاونت برگزار شد.

در این جلسه به بررسی وضعیت تولید و مصرف برق استان و کشور، روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی و حرارتی خود تامین صنایع و سهمیه صنایع بزرگ استان در تابستان  ۱۴۰۳ پرداخته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در این جلسه اظهار داشت: برای فرهنگسازی در بخش خانگی تاکنون اطلاع رسانی‌های زیادی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌های جمعی و عمومی انجام شده است و در بحث ادارات می‌توان بسیاری از کارها را با ابلاغ بخشنامه و مقررات و آموزش کارکنان حل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه بیش از  ۶۰ درصد نیاز مصرف استان در بخش صنعت می باشد، با تداوم همکاری این بخش و انتقال زمان بارگیری به زمان‌های کم باری شبکه برق، ضمن گذر موفق از پیک بار، رشد صنعت را شاهد باشیم.

شاه‌حسینی در پایان تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ با کمترین چالش برق صنایع تأمین شد و صنایع استان همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا